deoceaanover.reismee.nl

Het is bijna zover.

Hallo allemaal, daar zijn we weer met een brandnieuwe site!

We zijn 8 weken thuis geweest en hebben wel zin om er even tussen uit te gaan. En dat gaan we dan ook doen.

We vertrekken met Vueling naar Barcelona, waar een voor ons bekend cruise schip ligt te wachten n.l Grandeur of the Seas. Volgers weten het misschien nog met dit schip zijn we vorig jaar ook overgestoken toen vanaf Mallorca naar Panama, en nu dus van Barcelona naar Miami.

Ook dit jaar gaat Joyce mee, en die deelt haar hut met haar zus Monique, dus met ons viertjes wagen wij de oversteek.

Wij vliegen vanaf Miami naar Austin, raad eens............ wat we daar gaandoen.

Joyce en Monique blijven nog een paar dagen in Florida.

Ik houd jullie via deze site op de hoogte van ons wel en wee.

We hebben er heel veel zin in.

Wensen jullie het beste en kijken uit naar eventuele reacties, je weet het n.l. nooit.

Liefs en groetjes Cora en Peter

Reacties

Reacties

Alie

Mooie herfstfoto om mee te beginnen. Cora, Peter, Joyce en M onique: fijne oversteek gewenst!

Alie

Trouwens je gaat vanaf de Nederlandse Antillen volgens het vlaggetje boven het bericht ... zijn jullie stiekum al weg?
Bij mij stond ooit Namibië, dus ik weet alles van dit soort rare dingen!

Broerlief

Jaja,
Omdat ik vrouwlief, zuslief en schoonbroer/schoonzus op de boot heb zal ik deze trip met beovengemiddelde interesse volgen en voorzien van deskundig commentaar.
Tis dat lullie et weten.
E

Irma

Dat wordt dus pas bij kletsen in het nieuwe jaar ;-)!!
Een heel goede reis toegewenst en geniet lekker van alles en vooral van het bij Wendy zijn!
Tot horens, liefs Irma

Broermans

Jawel!!! Weer even verlost van alle druktemakers. Yes.
Deze reis ga ik niet voor de prijzen. De kast staat tjokvol met bekers, medailles en bokalen. Daar ga ik me kappen!
Ik ga voor de inhoud.!!
Alle tot nu toe geplaatste reacties gelezen hebbende gaat dat echt een peuleschilletje worden. Of is het peulenschilletje?
Ik zou dus iedereen die een reactie wil schrijven willen aanraden: Denk ff na want ik ga er genadeloos overheen!
En nu maar rustig in de "sleep-mode". Heb al lekker aan de boom geschud.
En nog voor Broerlief: Dat is bibberen he. Laat het eerst een ander lezen!
Broermans

josien

ha buren.

nou veel plezier op de boot en natuurlijk bij Wendy.
deze keer geen Mo( vind mijn kersboom niet zo erg maar Kelly wel) :)

en broermans een beetje sneu dat je er niet voor wil gaan.
lekker op je gat blijven zitten en zeggen dat het om de inhoud gaat. jaja

volgens mij is het gewoor laks maar ja het blijft jammer.

luitjes tot over een paar weken/volgend jaar

de buuf en kids

Netty

Een heel fijne reis , geniet er maar weer van!

(mooi plaatje van jullie stulpje in Hoofddorp )

Liefs en groetjes van netty

Broerlief

Wendy,
Vluchten kan niet meer, die oudjes komen dr'an. Nog 2 weken om je bende op te ruimen, je toyboys de deur uit te werken en de oto te poetsen. Dan ben je weer 5 weken de sjaak maaarrrrrrr zo tegen de kerst is hulp onderweg, hoop dat je't zolang kan rekken.
E

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!