deoceaanover.reismee.nl

(te) Lang verhaal

Hallo allemaal. Hier het verslag van 7 dagenn op de Oceaan.

Wat doe je nou de hele dag op zo'n boot? Dat weten we ook niet precies maar 7 dagen zijn voorbij voor je er erg in hebt. Ik zal de gemiddelde dag hier even opnoemen. We starten rond 07.00 in de gym, of op het Sportsdeck. Dan eten we wat fruit, gaan douchen en aankleden voor het ontbijt. Zoeken een stoel in de zon (niet moeilijk zon elke dag) en lezen, zonnen, en beppen wat met bekenden. Lichte lunch en zoeken de stoel in de zon lezen, zonnen en beppen wat. Af en toe opgeschrikt door gezellige 'live muziek', Hebben in de jury gezeten van de 'Sexiest legs competition' en meegedaan aan 'poolvolleyball' tegen de bemanning. Sluiten de dag af met een cocktail, terwijl de zon ondergaat, of een drankje in de 'Diamond Lounge' Komen iets verlaat aan het diner, waar we iets eerder weg moeten om Triavia te spelen. Dat doen we om wat kennis te vergaren, praten nog wat na met teamgenoten en tegenstanders en haasten ons naar de show. Hebben comedians, zangers, dansers, goochelaars en zang//dansshows gezien, niet alles is dan je smaak maar ja. We zaten vooraan om vooral niets te missen van onze (goodlooking) cruisedirector Rico, die we al kenden van vorig jaar. Even tijd om adem te halen want daarna is er karaoke, latin dance party, spelshows, love and marriage game, jaren 70 dansparty. De show op open dek 'Under the starts' dresscode White gevolgd door middernacht buffet. Concert van Michael Bubblé op het grote scher. En dan gaat het licht wel uit, tenminste voor C&P, voor de meisjes begint dan het nachtleven! Maar om 7 uur zijn we weer in de gym.

Bij ons was nog een incident, worden op een ochtend wakker en staan te soppen. Overstroming, lekkage bij de buren, na de waterstofzuiger is de hele hut leeggehaald en nieuw tapijt gelegd, alles terug binnen 2 uur back to normal.

Ongetwijfeld ben ik nog iets vergeten maar het gaat om het grote geheel.

Groetjes Cora en Peter.

Broermans veel pezier doe rustig aan, en Mootje geen zorgen, Mickey is klein en slank waar jij........... bent.

Alie

Jullie hadden wel een lekkere oversteek zo te zien. Allemaal zonfoto's. En een mooi verhaal. Niks te lang.
Reactie van broermans even aanvullen: toetje is Pumpkin Pie (moet je van houden, lijkt in de verte op worteltjestaart).
Geniet van jullie tweede huis!

Gekke Joeri

Goed verhaal, beetje kort.

Broermans

Pffffff wat een verhaal. Ik vrees echt voor het volgende!!!
Hier is de inhoudsdeskundige niet blij mee. Wat kan ik hieraan toevoegen/aanvullen/verbeteren/veredelen/
humoriseren of gewoon wat op zeggen? Ben verbijsterd.!!
Maar rustig afwachten op de volgende kans.
Broermans

Alie

Gelukkig hij doet het weer. Begin me toch ernstig zorgen te maken over reismee.nl. Na een weekend uit de lucht kunnen we er nu weer bij!